Tom Yum Goong Starring Tony Jaa ((Hindiත් නෙමෙයි,Englishත් නෙමෙයි,Tamilත් නෙමෙයි but මැක්සා 2)

දන්නවනෙ මම Hollywood,Bolliwood,Koliwood film දෙන් නැ. කියලා. ඒවා හැමොම දෙනවනේ එකයි. මම දුන්න පලවෙනි  film එකත් කට්ටිය හුගක් බලලා තිබුනා. ඒත් කමෙන්ට් නම් දෙකයි. කමක් නෑ. ඔන්න මම අද දෙන්න යන්නෙ මැක්සා තායි film එකක්. මම බලපු හොදම action film එක.
මේ ෆිල්ම් එකේ ප්‍රධාන චරිතය රගපන්නේ tony jaa. tony jaa තමයි තායි   ක්‍රියාදාම චිත්‍රපට් ලෝක ප්‍රසිද්ධ කලේ. මොහුගේ තියෙන්නේ වෙනස්ම ආරක සටන් ක්‍රමයක්. ඒකට කියන්නේ මුවේ තායි කියලා.
මම හිතනවා  කට්ට්ය මොහුගේ ong bak ෆිල්ම් තුනම බලලා ඇති කියලා. බලලා නැත්තම් මෙතනින් බලන්න. ආ තව දෙයක් මෙයා තමයි ලෝකෙ ඉන්න තාත්විකම සටන් නලුවා. අද මම දෙන ෆිල්ම් එකත් බලලම කියන්න මම කියන්නේ බොරුද කියලා. මේ  ෆිල්ම් එකට  Tom Yum Goong නැත්තම් the protecter කියලත් කියනවා.
 මේ ෆිල්ම් එකේ කතාව පොඩ්ඩ්ක් කියනවනම්
කාම් කියන්නේ තායි රජවරුන්ගේ යුධ ඇතුන්
 ආරක්ෂාකරන පවුලක  ඉපදුන තරුනයෙක්.
 ඔවුන්ට පරම්පරවෙන්ම උරුම  රාජකරිය තමයි
රජුගේ යුධ ඇතුන් සතුරන් ගෙන් ආරක්ෂා කිරිම.
ඔහු ඔහුග් පියා සමග Songkran උත්සවයට යන අවස්තවේදි ඔවුන්ට අයත් ඇතුන්  කිසියම් පිරිසක් විසින් පැහරගන්නවා. මේ අවස්තාවේදි කාම්ගේ පියා මියයනවා. කෙසේ හෝ යුද ඇතුන් නැවත සොයා ගැනීමට අදිටන් කරගන්නා
කාම්ට ආරන්ච් වෙනවා පැහැරගත් පිරිස sydni නගරයට ගොස් ඇතිබව
ඔවුන් සොයා  sydni යන කාම්ට නොසිතන ගැටලු වලට මුහුන දීමට සිදුවෙනවා. යුධ ඇතුන් පැහැරගත් පිරිසෙන් උන් බේරාගැනීමට කාම් ට හැකිවෙයිද කියලා බලන්න නම් මේ ෆිල්ම් එක බලන්නම වෙනවා සුපිරි සටන් ජවනිකා රැගත් මේ ෆිල්ම් එක IDMB හි 6.9 ක් ලබා ගැනීමට සමත් වී තියෙනවා. මෙතනින් ෆිල්ම් එක බාගන්න.
663 MB 
ෆිල්ම් එක බලලා හොදයි නම් කමෙන්ට් එකක් දාන්න.





3 comments:

Post a Comment